Ενώ συνδέομαι κανονικά στην τηλεδιάσκεψη, μετά από λίγη ώρα ξαφνικά αποσυνδέομαι.

Σε περίπτωση που συνδεθείτε με mobile ή desktop client, θα πρέπει να καταχωρίσετε το e-mail στο οποίο σας προσκάλεσαν και όχι το όνομα ή κάποιο άλλο e-mail σας, αλλιώς θα αποσυνδεθείτε από την τηλεδιάσκεψη σε λιγότερο από 60" (Αν το αντιγράψετε και το επικολλήσετε, προσοχή σε κενά πριν ή μετά το e-mail).

Έχω τώρα τηλεδιάσκεψη, αλλά δεν τη βλέπω στις τρέχουσες τηλεδιασκέψεις!

Βεβαιωθείτε πως έχετε συνδεθεί στην υπηρεσία μας με το e-mail στο οποίο σας έχουν προσκαλέσει. Πατήστε το βελάκι στο πάνω μέρος της σελίδας μας, δεξιά, εκεί που είναι τα αρχικά σας και δείτε στην καρτέλα που θα εμφανιστεί με ποιο e-mail είστε συνδεδεμένος. Επαληθεύστε αν αυτό είναι το ίδιο με το e-mail το οποίο αναφέρεται στην πρόσκληση συμμετοχής σε τηλεδιάσκεψη. Αν όχι, μπορείτε είτε να αποσυνδεθείτε και να συνδεθείτε με τα στοιχεία του άλλου σας λογαριασμού, είτε να ζητήσετε από τον συντονιστή που σας κάλεσε σε τηλεδιάσκεψη, να σας καλέσει στο e-mail με το οποίο είστε ήδη συνδεδεμένος.

Αφού πατήσω το πράσινο κουμπί για σύνδεση, είτε στο Demo Room είτε σε μια τηλεδιάσκεψη, μου εμφανίζεται το σφάλμα: "Multiple VidyoWeb browser tabs are not supported. Please close this tab and use your original VidyoWeb instance".

Στις περισσότερες περιπτώσεις αρκεί να κλείσετε όλα τα παράθυρα του Chrome και μετά να τον επανεκκινήσετε. Σε περίπτωση που αυτό δε λύσει το πρόβλημα θα προτείναμε είτε να χρησιμοποιήσετε κάποιον άλλον browser, είτε να επιλέξετε τη σύνδεση μέσω VidyoDesktop Client για να συνδεθείτε.

Κατέβασα την εφαρμογή στο κινητό μου αλλά μου ζητάει ένα portal... Τι πρέπει να βάλω;

Αγνοήστε το εν λόγω μήνυμα. Εφόσον εγκαταστάθηκε η εφαρμογή στο κινητό ή το τάμπλετ σας, πηγαίνετε από τον browser του κινητού σας στη σελίδα Τηλεδιασκέψεις (https://new.epresence.grnet.gr/conferences) και αν έχει ξεκινήσει η τηλεδιάσκεψη, πατήστε στις τρέχουσες τηλεδιασκέψεις το πράσινο κουμπί της Εισόδου ή απλώς δοκιμάστε τη σύνδεσή σας στο Demo Room (https://new.epresence.grnet.gr/demo-room).

Δεν μπορώ να συνδεθώ στη σελίδα σας. Βάζω σωστά το e-mail και τον κωδικό μου, αλλά μου βγάζει σφάλμα πως δεν υπάρχει χρήστης με αυτό το e-mail.

Αν το e-mail σας ανήκει σε Ελληνικό Ακαδημαϊκό ή Ερευνητικό φορέα, θα πρέπει να κάνετε είσοδο πατώντας το μπλε κουμπί "Είσοδος μέσω Κεντρικής Υπηρεσίας Ταυτοποίησης".

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου και δεν μπορώ να συνδεθώ!

Αν συνδέεστε μέσω της Κεντρικής Υπηρεσίας Ταυτοποίησης (μπλε κουμπί), θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ίδρυμα ή τον φορέα σας. Αν συνδέεστε απευθείας στην υπηρεσία μας (εξωτερικοί χρήστες), στη σελίδα της Εισόδου, κάτω από τα πεδία για e-mail και κωδικό, υπάρχει το link "Ξέχασα τον κωδικό μου". Πατήστε εκεί και ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται.

Ενημερώθηκα με e-mail πως βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) ο λογαριασμός που διατηρούσα στην υπηρεσία σας, ανωνυμοποιήθηκε μετά την πάροδο 15 μηνών από την τελευταία συμμετοχή μου σε τηλεδιάσκεψη και δεν είναι πλέον ενεργός. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω για να ενεργοποιηθεί πάλι ο λογαριασμός μου;

Δε χρειάζεται να κάνετε κάτι. Την επόμενη φορά που ένας συντονιστής θα σας καλέσει σε μια τηλεδιάσκεψη, θα δημιουργηθεί ξανά ένας λογαριασμός με τα στοιχεία σας και θα ειδοποιηθείτε σχετικά.

Έχω δύο λογαριασμούς στην υπηρεσία σας με δύο διαφορετικά e-mail. Μπορώ να συγχωνεύσω τους δύο λογαρισμούς;

Αν διατηρείτε ιδρυματικό λογαριασμό στην υπηρεσία μας, με e-mail δηλαδή το οποίο "περνάει" από την Κεντρική Υπηρεσία Ταυτοποίησης, μπορείτε από την καρτέλα διαχείρισης του ιδρυματικού σας λογαριασμού να προσθέσετε το άλλο σας e-mail καθώς και να καθορίσετε ποιο θα είναι το βασικό e-mail, αυτό στο οποίο θα καταλήγουν όλες οι προσκλήσεις.